PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Isnin, 13 April 2009

PROGRAM HARI RAYA















SAMBUTAN HARI RAYA
Masjid As Solihin Padang Jawa Klang dengan kerjasama JKKK Padang jawa Klang dan Petaling beserta NGO NGO sekitar padang jawa telah berjaya menganjurkan program majlis jamuan hari raya pada 26 Oct 08 yang lalu.
Bertempat di perkarangan masjid, program ini telah bermula jam 2.30 petaling sehingga berakhir sekitar 06 oo ptg.

Antara VIP yang turut menghadiri program tersebut ialah Ahli Parlimen Shah Alam, YB Khalid Samad, ADUN Bt Tiga Pn Rodziah Ismail, Penghulu Bukit Raja Tn Arzmi Md Atan. Turut hadir ialah NGO Kelab penyokong menteri besar, Tan Sri Khalid Ibrahim.
Antara ketua ketua yang turut hadir ialah Ketua Kg Padang Jawa Petaling Tn Hj Abdul Aziz, Ketua Kg Padang Jawa Klang En Saian Asmari, Ketua UMNO Padang Jawa Petaling En Suhaimi HJ Ahmad, Ketua PAS Padang Jawa, Tn Hj Hisham Parman, Ketua Keadilan En Kamil. Majlis telah dimulakan oleh pengerusi Majlis Tn Hj Abdullah mail dengan bacaan doa oleh Imam Masjid As Soihin, Ust Kamal Nasir Roslan .
Tidak kurang dari 2,000 – 3000 penduduk penduduk Padang Jawa tidak mengira kaum termasuk India dan cina telah menghadiri program ini yang telah berlangsung dengan meriah dan harmoni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan