PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 21 April 2009

DEEPAVALI : KAUM INDIA TIDAK DILUPAKAN












KAUM INDIA TIDAK DILUPAKAN

Satu program telah diadakan pada 18hb Oktober 08 yang lalu untuk kaum India semepena ketibaan Hari Deepavali. Program anjuran JKKK Padang Jawa Klang dan Petaling itu adalah untuk memberi bantuan kepada penduduk penduduk miskin di kalangan kaum India. Bantuan yang diberikan adalah dalam bentuk barangan dapur yang boleh digunakan untuk menyambut Deepavali.

Seorang penduduk , A Maheswari 68, mengucapkan terima kasih kepada JKKK Padang Jawa kerana telah berusaha menghulurkan derma bagi beliau menyambut ketibaan Deepavali. “Saya sangat gembira, terima kasih atas usaha pihak kampong” katanya.

Barangan barangan tersebut telah disampaikan oleh YB DUN Batu Tiga, Pn Rodziah Ismail. Beliau berharap dengan bantuan tersebut, sedikit sebanyak akan dapat membantu penduduk penduduk miskin ini dalam menyambut Hari Deepavali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan