PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 28 Januari 2010

PENGUMUMAN : BANCIAN ANAK KARIAH

Surau Nurul Iman dengan kerjasama JKKK Padang Jawa petaling sedang mengadakan bancian Anak Kariah Padang Jawa Petaling. Tujuan utama Bancian ini adalah untuk mengenal pasti jumlah penduduk penduduk di dalam Kariah Padang Jawa Petaling.
Dengan adanya jumlah keseluruhan penduduk, akan dapat membantu pihak kami mengenal pasti jumlah sebenar penduduk dalam usaha kami memohon kemudahan untuk penduduk penduduk.
Kerjasama dari seluruh penduduk amat amat diperlukan.

1 ulasan:

  1. salam,
    ini komen saya :
    macam tak secara menyeluruh nak buat bancian ini.. saya ni dapat pon sebab ada wakil datang kerumah jiran saya di hadapan... kalau tidak sampai sekarang ler saya tak tahu ada bancian... kalau nak buat bancian hantar ler satu salinan kerumah.. kami warga kerja ini selalunya balik lewat.. pagi sebelum matahari keluar malam selepas matahari terbenam... minta ambil tindakan... terima kasih.

    BalasPadam