PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 28 Januari 2010

PROGRAM BIRO KEBAJIKAN DITERUSKAN

Rabu 27hb Januari 2010 - Biro Kebajikan JKKK telah meneruskan program ziarah dan kali ini ke rumah seorang warga emas serta warga yang sedang mengalami keuzuran.
Turut serta dalam program ini ialah Pengerusi MPP Zon 6 Sdr Zulkifli Mohd Nani, serta Ketua PAS Padang Jawa, Tn Haji Hisham Parman.
Kunjungan pertama ialah kerumah Tn Hj Selamat di Jalan Mat Raji. Dalam kunjungan tersebut JKKK turut menyerahkan sumbangan berupa barangan keperluan dapur untuk kegunaan seharian. Tn Haji Selamat mengucapkan ribuan terima kasih atas kesudian pihak JKKK menziarahi beliau serta telah menitiskan airmata kerana rasa terharu. Menurut beliau inilah julung julung kalinya pihak berwajib menziarahi beliau yang merupakan warga asal kampung.
Kunjungan kedua ialah kerumah saudara Husin yang terletak di Lorong Wak Joko. Beliau yang sedang uzur akibat penyakit buah pinggang juga telah diberi bantuan berupa barangan keperluan seharian serta produk kesihatan untuk kegunaan beliau.
Menurut ketua Biro kebajikan, Sdr Mohd Nasir program ini diharap dapat membantu sedikit sebanyak kepada mereka dalam meringankan beban dari apa yang sedang mereka alami.
Insya Allah, program kebajikan ini akan kami teruskan dari masa ke semasa.
Gambar menyusul

Tiada ulasan:

Catat Ulasan