PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 15 Disember 2011

MERAIKAN PETUGAS PETUGAS DAN AJK....

 




 

 
19hb November 2011 - Satu majlis meraikan seluruh Ahli Jawatankuasa serta petugas petugas dan para penderma penderma telah diadakan pada 19hb November yang lalu. Yang diraikan ini adalah dari pertubuhan NGO seperti HAWA, Padang Jawa, Ahli ahli dari PAS Padang Jawa, Jawatankuasa Surau Nurul Iman  dan Pemuda dan golongan belia di Padang Jawa.

Program yang bermula jam 09.00 malam itu telah turut dihadiri bersama sama oleh oleh ahli ahli Majlis Perwakilan Penduduk MPP dari Zon 5, Dr Daroyah dtan Zon 6, Tn Haji Abdul Halim Redzuan. Turut bersama sama ialah Tn Hj Hisham Parman selaku Ketua PAS Padang Jawa Petaling.

Tujuan utama majlis ini diadakan adlah untuk mengeratkan lagi tali siratul rahim yang telah sedia terjalin antara kesemua pertubuhan ini. Ianya juga diadakan untuk meraikan petugas petugas yang telah bertungkus lumus dalam menyediakan dan menjayakan JKKK yang menyertai pertandingan Ketua Kampung terbaik Peringkat Negeri Selangor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan