PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 6 Disember 2011

DELEGASI PERTANDINGAN KETUA KAMPUNG TERBAIK NEGERI SELANGOR

  
 




11 November 2011 - JKKK mengucapkan Selamat Datang Ahlan Wa Sahlan kepada seluruh delegasi untuk memilih Ketua Kampung Tradisi terbaik peringkat Negeri Selangor 2011. Majlis bermula jalm 09 .00 pagi dan bertempat di Bilik Gerakan JKKK Padang Jawa Petaling telah dimulakan dengan demontrasi Silat Lincah oleh Pelajar Pelajar Sek. Menengah Sek 16 Shah Alam yang menetap di Padang Jawa Petaling.

Para Delegasi telah dijemput ke Pejabat Bilik Gerakan JKKK tepat jam 09.13 pagi. Di dalam pejabat inilah para delegaasi akan membuat termuramah kepada Ketua Kampung sendiri mahupun pertanyaan ut kepada AJK sendiri.

Selesai sessi termuramah, para delegasi turut dihidangkan dengan jamuan makan tengahari bersama sama AJK JKKK sebelum mengakhiri dengan membuat lawatan ke Kedai kek Mantep kepunyaan Saudara Azman Md Zain untuk tujuan lawatan Industri Kechil Sederhana.

Untuk blogger, ini adalah satu pengalaman baik yang dapat memberi satu idea idea baru yang akan dapat pihak JKKK sendiri ketengahkan dimasa masa akan datang.
SEMUGA BERJAYA .........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan