PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 13 Januari 2011

KEJOHANAN BADMINTON TERTUTUP PADANG JAWA





JKKK Kampung Padang Jawa Petaling dengan kerjasama PAKATAN RAKYAT Padang Jawa telah menganjurkan kejohanan Badminton tertutup Padang Jawa. Kejohanan ini adalah dikhaskan untuk penduduk penduduk Padang Jawa sahaja.
Dalam kejohanan ini sebanyak 48 regu telah turut bertanding yang diadakan secara kalah mati. Kejohanan bermula pada 18hb Disember sehingga 19 Disember 2010. Pengerusi JKKK, Tn Hj Abdul Aziz Barhan telah turut serta dan menyampaikan hadiah kepada Para pemenang. Turut sama dalam majlis penyampaian termasuklah, Ketua Cawangan PAS, Hj Hisham Parman, Ketua Kampung Padang Jawa Klang, Tn Saian b Asmari, Ahli Majlis MBSA, Tn Abdul Halim Mohd Redzuan, serta Ketua Ranting PKR Sdr Azman Taib.
Pemenang kejohanan adalah Kelab Jabat Tangkis, Padang Jawa membawa pulang hadiah berupa Tunai RM300 berserta hamper dan piala.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan