PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Ahad, 23 Januari 2011

GUNTING RAMBUT BACK TO SCHOOL

Program gunting rambut secara percuma telah diadakan pada 31hb Disember 2010 yan lalu. Seramai 100 orang anak anak sekitar Padang Jawa Petaling telah dipilih terutamanya di kalangan anak anak yatim, golongan keluarga miskin serta dari kalangan masyarakat yang memohon bantuan dalam menguruskan sessi pembukaan sekolah bagi tahun 2011 ini.

 
Program anjuran bersama JKKK Padang Jawa Petaling serta PAS Padang Jawa ini telah mendapat pertanyaan dari ramai pihak yang mahukan agar skopnya diperluaskan kepada lebih ramai pelajar. Ini kerana ramai dikalangan masyakat menghadapaui masalah terutama menjelang tahun baru persekolahan kerana memerlukan wang yan g banyak untuk menguruskan anak anak yang bersekolah.

Menurut Hj Hismam Parman, Ketua PAS Padang Jawa Petaling beliau bersyukur atas sambutran yang diberikan oleh anak anak masyarakat dan akan cuba meneruskan usaha usaha murni di masa mas akan datang.

Tuan Hj Aziz pula pula mengucapkan syabas kepada PAS atas usaha usaha yang dilakukan dan akan sedia membantu untuk program program kemasyarakat yang dilakukan di masa masa akan datang malah dengan sesiapa sekalipun yang bersedia bekerjasama dengan JKKK demi kebaikan bersama sama dalam membantu masyarakat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan