PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Isnin, 13 September 2010

JEMPUTAN MASJLIS BERBUKA PUASA

Seluruh AJK JKKK Padang Jawa Petaling telah dijemput ke majlis berbuka puasa yang di anjurkan oleh Ustaz Saiful. Ustaz Saiful merupakan tenaga pengajar utama program membaca Al Quran setiap Sabtu di Surau Nurul Iman.

Majlis yang diadakan bertempat di Restoren Nasi Arab Seksyen 7, Shah Alam bermula sekitar jam 6.30 petang dengan ucapan alu aluan dan terima Kasih dari Ustaz Saiful sendiri.

Turut hadir adalah wanita wanita Padang Jawa yang merupakan anak anak murid kepada Usaz Saiful sendiri manakala bagi pihak AJK pula adalah Penegrusi JKKK Tn Hj Abdul Aziz, Sdr Shanrom, Sdr Zahid, Sdr Mahfuz, serta beberapa sahabat yang lain.

Program bermul dengan doa berbuka puasa dan menjamah sedikit makanan lalu bersolat maghrib dan selepas maghrib barulah majls berbuka puasa diadakan. Diikuti dengan bersolat Isyak serta berterawih sebelum bersurai sekitar jam 10 malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan