PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Isnin, 13 September 2010

JAMUAN WANITA



Biro Kebajikan dan Hal Ehwal Wanita telah mengadakan satu jamuan ringkas pada 1 Ogos yang lalu.

Bertempat di Surau Nurul Iman, Jalan Mat Raji, majlis itu telah diadakan sempena sambutan menjelang Ramadhan Al Mubarak yang mulia. Ianya juga bagi meraikan seluruh jemaah jemaah wanita sekitar Padang Jawa Petaling yang tidak mengenal erti jemu atau patah semangat untuk terus mengikuti kelas pengajian Al Quran yang dianjurkan oleh JKKK sendiri.

Menurut AJK Biro Hal Whwal Wanita, Puan Hajah Rahelah, majlis ini diadakan adalah untuk meraikan semua jemaah wanita yang terus mengikuti Kelas Pengajian ini selain sambutan menjelang Ramadhan. "Ianya juga akan dapat merapatkan lagi hubungan sesama kita di Qariah Padang Jawa ini selain mendalami ilmu Al Quran sebagaimana yang dikehendaki'..katanya.

Turut hadir ialah Ketua Biro Kebajikan, Sdr Mahfuz Othman, Pengerusi JKKK Tn Hj Abdul Aziz Barhan, S/U Shanrom Sazali serta tetamu utama iaitu Ustaz Saiful yang juga tenaga pengajar pengajian Al Quran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan