PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 17 Mei 2011

ZIARAH BERSAMA PARTI ISLAM SEMALAYSIA




23HB aPRIL 2011 - Seperti sebelumnya program ziarah diteruskan lagi. Kali ini program diteruskan bersama sama JKKK dibantu oleh Parti Islam Semalaysia PAS.

Sebanyak 3 buah rumah telah diziarahi. Bermula dengan rumah Pak Mahmud di Lorong Tebu seterusnya ke rumah Pn Limah (Ibu kepada Saudara Jebat) yang juga terletak di Lorong Tebu. Rombongan seterusnya kerumah saudara Kamarul di Lorong Sekolah sebagai mengakhir program pada petang tersebut.

Seperti biasa, pihak PAS dan JKKK tidak lupa untuk menyediakan bersama sama buah tangan dan barangan keperluan sebagai pembuka kata serta pemanis kepada semua rumah yang diziarahi.

Untuk Makluman, Pak mahmud adalah warga emas yang sedang uzur dan mengalami sakit kaki yang kronik,. Puan Limah pila mengalami sakit kulit yang kronik manakala saudara Kamarul pula mengalami sakit Kencing manis dan Darah tinggi. Kepada masyarakat yang ingin menziarahi mereka bolehlah berbuah demikian, Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan