PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 17 Mei 2011

UJIAN MAMOGRAM ANJURAN KERAJAAN NEGERI





Ahad 23hb April 2011 - JKKK Padang Jawa Petaling telah menghantar Ahli Ahli Persatuan Ibu HAWA Padang Jawa beserta sekali wanita wanita sekitar Padang Jawa Petaling ke satu program Ujian Mamogram yang dianjurkan oleh Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor SUK.

Program tersebut telah diadakan di Pusat Perubatan yang terletak di Kepong. Kesemua peserta telah bertolak menaiki sebuah bas yang disewa oleh Pihak JKKK kira kira jam 02.00 petan g tersebut. Seramai lebih 45 orang wanita telah turut serta dalam program tersebut.

Setiap peserta akan melalui ujian tersebut untuk mengesahkan tahap kesihatan diri dan bebas dari penyakit kanser buah dada. Program berlanjutan sehingga jam 07.30 malam sebelum peserta dibawa pulang dan tiba di Padang Jawa sekitar Jam 09.00 malam.

Satu lagi usaha pihak JKKK kearah masyarakat sihat. Diharap leb ih ramai lagi akan turut serta di masa akan datang kerana ianya diberi secara percuma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan