PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Sabtu, 3 Julai 2010

PENYERTAAN DALAM PERTANDINGAN BOLING......

Ahad - 27hb June 2010 - Sebahagian AJK Jawatankuasa Kemajuan dan keselamatan Kampung telah menyertai satu kejohanan boling yang dianjurkan oleh Sekolah Rendah Agama Padang Jawa.

Sebanyak 28 pasukan telah menyertai pertandingan ini yang telah diadakan di Pusat boling Ole Ole Seksyen 18 shah alam. JKKK telah diwakili oleh 3 pasukan terdiri dari JKKK A melalui saudara Abu Shah, Sdr Mohd Zahid, Sdr Shanrom dan Sdr Abd Hamid. JKKK B terdiri dari Sdr Effendi, Sdr Hamzah, Sdr Aminuddin dan Sdr Hamid yang juga selaku wakil dari Biro Keselamatan. JKKK C terdiri dari Sdr Mahfuz Othman, Sdr Ali, Sdr Azim dan Sdr faizzan.

Dalam pertandingan ini, Juara telah menerima sebanyak RM300 serta piala. Pertandingan ini telah diresmikan oleh Pengerusi MAIS, Mohd Adzib.

Peserta peserta JKKK telah bermain dengan begitu bersemangat sekali serta telah menunjukkan satu prestasi yang amat membanggakan sekali. Pemain terbaik JKKK ialah Sdr Abd Hamid yang telah mencatitkan jatuhan pin terkumpul 490 jatuhan pin untuk 3 frame permainan.

gambar menyusul....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan