PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 27 Julai 2010

ZIARAH BERSAMA ADUN BT 3

Ahad - 18hb Julai 2010 - Hari ini, ADUN Batu Tiga, Pn Rodziah Ismail telah berkesempatan untuk turut serta dalam program ziarah anjuran kami, dari Biro Kebajikan JKKK Padang Jawa Petaling.

Kami telah berkesempatan untuk berkunjung ke lima buah rumah yang telah dipilih. Antara nya termasuklah golongan warga emas, Warga yg sedang mengalami keuzuran serta golongan miskin. Biro Kebajikan JKKK diwakili oleh Sdr Mahfuz b Othman selaku Ketua Biro, Pn Hjh Rahelah selaku Ketua Hal Ehwal Wanita serta seluruh barisan AJKnya seperti Pn Zaleha, Sdr Ismail, Pn Hjh Hamidah, Sdr Abdul Ghani serta isteri kepada Sdr Mahfuz Othman. Turut hadir selaku Pengerusi JKKK ialah Tn Hj Abdul Aziz Hj Barhan serta Setiausaha Sdr Shanrom Sazali Hj Karman.

Sementara wakil dari Parti Islam Semalaysia ialah Tn Hj Hisham Hj Parman selaku Ketua Cawangan Padang Jawa Petaling, Pn Hjh Salmah selaku Ketua Muslimat sementara wakil dari Surau Nurul iman adalah Saudara Abdul Rahman Hj jalil.

Dalam ucapan alu-aluan , Pn Rodziah Ismail mengucapkan tahniah serta terima kasih di atas inisiatif inisiatif yang dilakukan oleh pihak JKKK untuk menziarahi serta membantu golongan golongan ini. Ini selaras dengan dasar kerajaan negeri sendiri yang meletakkan kebajikan rakyat sebagai agenda utama demi membantu golongan yang memerlukan ini. Dalam kunjungan ini, Pn Rodziah telah sempat menyerahkan bantuan bantuan asas kepada kesemua yang dilawati serta memohon kepada mereka semua agar sentiasa bersabar atas dugaan yang diberi oleh Allah swt.

Keluarga keluarga yang telah sempat kami kunjungi adalah Keluarga yang hampir kesemuanya terletak di Lot 624, Jalam Mat Raji iaitu Keluarga Pn. Hasnah bt Katu, keluarga Pn Painah bt Katu, Keluarga Pn Azizah Sharif, Keluarga Pn Saimah Hj Jalil, Keluarga Pn hadinah bt Hj Jalil, serta Keluarga Pn Cek Ros bt Cek Samat (suami : Hashim b Hj Jalil).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan