PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 13 Mei 2010

PROGRAM ZIARAH......

12hb May 2010 - Hari ini  05hb May 2010, 2 lagi keluarga telah sempat kami ziarahi di dalam program ziarah kami anjuran Biro kebajikan JKKK. Kami telah sempat mengunjungi rumah Puan Rahmah yang terletak di Lot 634D, Jalan Mat Raji.
Seperti biasa dalam kunjungan kami telah sempat beramah mesra serta memberi sedikit sumbangan barangan keperluan seharian.

Rumah kedua yang kami kunjungi adalah rumah Puan Ainon di Lorong Jasa. beliau yang mengalami keuzuran mengucapkan ribuan terima kasih atas kunjungan serta berharap kunjungan ini bukan yang terakhir. Selain keperluan asas, Pihak JKKK juga telah sempat sedikit bantuan kewangan bagi memberi kelegaan kepada beliau.

Seterusnya pada 12hb May 2010, kami telah sempat mengunjung 2 lagi keluarga yang baru saja mengalami musibah berubah kematian ahli keluarga. Rumah pertama yang kami kunjungi adalah rumah kepada Allahyarham Sdr Amran bin Sidek. Allahyarham adalah merupakan penduduk asal kampung ini. Balu Allahyarham, Pn Naimah yang juga ibu kepada 2 orang anak ini melahirkan ucapan terima kasih atas kunjungan Pihak JKKK serta berharap keperhatinan seperti ini adalah satu yang baik buat keluaganya yang baru kehilangan Suami serta bapa.

Rumah terakhir yang kami kunjungi adalah rumah Allahyarham Sdr Razali b Umar terletak di lorong Tok janggut. Beliau adalah merupakan bekas kakitangan UiTM Seksyen 17 Shah Alam sebelum meninggal dunia pada 6hb may yang lalu.

Bagi pihak keluarga beliau, Balu Allahyarham Pn Seri mengucapkan ribuan terima kasih atas kunjungan pihak JKKK serta sumbangan yang diberikan.

gambar menyusul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan