PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 30 Mac 2010

PROGRAM ZIARAH 28/03/2010

Ahad 28/03/10 - Ahli Parlimen Shah Alam, Tn Haji Khalid Samad telah turut serta dalam satu program ziarah yang diadakan pada petang ahad 28/03/10.
Beliau bersama sama AJK AJK dari JKKK Padang Jawa Petaling telah sempat menziarahi 3 orang golongan yang kurang bernasib baik samada yang sedang uzur mahupun ibu ibu tunggal.
Rumah pertama yang telah dilawati ialah rumah Puan Noraini Hj Bajuri, seorang ibu tunggal. Beliau yang tinggal di Jalan Mat Raji bersama sama 5 orang anak beliau melahirkan kegembiraan beliau atas kunjungan JKKK untuk menziarahi beliau apatah lagi berserta kehadiran Ahli Parlimen Shah Alam itu. "Saya ucapkan terima kasih atas kesudian pihak JKKK mengunjungi saya beserta sumbangan yang diberikan ini saya ucapkan banyak banyak terima kasih" katanya lagi.
Seterusnya rombongan JKKK telah menziarahi 2 buah rumah lagi ialtu rumah Puan Mek Yah bte Said serta Puan Ismawati bte Che Wih di lorong tebu. Dalam kedua dua kunjungan tersebut Pihak JKKK telah sempat menghulurkan sedikit buah tangan berupa barangan keperluan asas harian seperti beras tepung dan beberapa barangan lain. Kedua dua Ibu tunggal tersebut telah mengucapkan terimas kasih atas kesudian pihak JKKK serta Ahli Parlimen menziarahi mereka serta keperihatinan kami . Puan Ismawati berharap kunjungan sebegini bukanlah bermusim sebaliknya diharap dapat dikerapkan bagi membantu golongan yang kurang bernasib baik sepertinya.
Pihak JKKK insya Allah akan sentiasa dari masa ke semasa berusaha untuk meneruskan program yang murni ini demi kesejahteraan semua.
Menurut Ahli Parlimen Shah Alam HJ Khalid Samad beliau berharap dengan adanya kunjungan seperti ini, akan dapat membantu golongan ini kerarah kehidupan yang lebih baik di masa akan datang . Beliau berharap pihak JKKK akan terus perihatin akan nasib mereka serta terus membantu selagi boleh. Pihak Parlimen sendiri akan cuba membantu mereka dari masa ke semasa melalui JKKK itu sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan