PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 30 Mac 2010

PROGRAM MOTIVASI MINDA

Ahad - 28hb Mac 2010 Seluruh jentera JKKK Padang Jawa Petaling telah diwajibkan untuk hadir ke satu Program Motivasi yang dinamakan Program Motivasi Minda.
Turut Serta dalam program motivasi ini termasuklah AJK AJK parti Islam Semalaysia Padang Jawa, serta AJK dari Surau Nurul Iman Padang Jawa Petaling.
Menurut Pengerusi JKKK Padang Jawa Petaling, antara matlamat utama Program ini adalah untuk membuka minda kepada peserta peserta mengenai kepentingan dalam pengendalian sesebuah organisasi itu.
Beliau turut mengucapkan syabas kepada para peserta yang terdiri dari AJK AJK kerana sanggup meluangkan masa di hujung minggu untuk turut serta dalam program ini. Saya yakin program ini adalah amat amat bermanafaat untuk anda semua tak kira sebagai AJK mahupun selaku masyarakat di Padang Jawa...katanya.
Program ini telah diresmikan oleh Ahli Parlimen Shah Alam, Tn Haji Khalid Samad. Dalam ucapan alu aluan beliau, beliau menyeru AJK AJK agar senantiasa intiqamah dalam menjalankan amanah yang diberikan. Walaupun ini adalah kerja kerja sukarela, namun jangan lah tuan puan sekelian mengabaikan tanggungjawab yang diberikan...katanya.
Program motivasi ini telah di bimbing oleh Pakar Motivasi, Tuan Samsuddin Kadir. Beliau banyak tip serta misalan misalan yang amat baik untuk difikirkan agar dapat mengukuhkan lagi organisasi JKKK.
Menurut seorang peserta, Mohd Faizzan, program ini adalah terbaik pernah disertainya dan berharap pihak JKKK akan menyambung lagi program motivasi seperti ini. Saya amat berharap agar program ini dapat diteruskan lagi kesiri siri seterusnya agar saya dapat menimba lagi ilmu yang diberikan.katanya..
Program berakhir sekitar jam 12.30 tgh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan