PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 7 Julai 2011

SAMBUTAN ISRAQ MIKRAJ WANITA SURAU DAN HAWA







18 June 2011 - Jemaah wanita surau serta Kumpulan HAWA Padang Jawa (ngo) dengan bantuan dari JKKK Padang Jawa Petaling telah mengadakan satu program khas sambutan israk dan mikraj pada sabtu 18hb June yang lalu. Bertempat di Surau Nurul Iman, telah diadakan satu program sambutan yang dimulakan oleh Penceramah Motivasi Pn Kahriah yang dijemput khas untuk memberi ceramah serta motivasi beliau mengenai israq dan mikraj.

Turut hadir ialah Pengerusi JKKK Tn Hj Abdul Aziz dan barisan AJK JKKK, Tn Hj Hisham Parman selaku Ketua PAS,Pn Hjh Salmah selaku ketua Dewan Muslimat serta wakil MPP Zon6.

Majlis tuurut dimuatkan dengan kata kata perangsang dari setiap wakil bagi memberi motivasi kepada semua kaum kaum ibu dalam menjalani kehidupan yang baik serta berlandaskan rasulullah saw.
Jamuan turut disediakan kepada semua hadirin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan