PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 18 September 2012

KULIAH LAGI DI LOT 622








Satu lagi program Kuliah Lorong pada 1hb Julai yang lalu. Kuliah kali ini di adakan di Lorong Lot 622 ataupun juga dikenali sebagai Lorong Yus. Seperti sebelum ini, program dimulakan dengan Maghrib bersama sama penduduk lorong tersebut diikuti dengan bancaan doa dan yasin dan Isyak.

Program Kuliah dimulakan selepas Isyak dengan diterajui oleh yang Berbahgia Ustaz Hj Kamal Nasir Roslan, Imam Masjid As Solihin Padang Jawa. Peringatan dan ilmu ilmu yang sampaikan haruslah diambil sebagai cara kehidupan kerana dengan cara ini akan menjamin keredhaan serta kebahagiaan dari Allah swt Dunia dan akhirat.

Tidak ketinggalan juga penyampaian sumbangan kepada golongan miskin seperti sebelim ini. Alhamdulliah. Pihak JKKK, Surau Nurul Iman, serta MPP Zon 6 ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian sdr Ahmad Yusaini mengizinkan rumah beliau dijadikan tempat majlis tersebut. Hanya Allah sahaja yang akan membalas budi beliau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan