PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 9 Ogos 2011

PROGRAM MOTIVASI ANJURAN LORONG SRI AMAN



 persatuan penduduk Lorong Sri Aman Lot 626, Jalan Mat Raji dengan kerjasama JKKK Padang Jawa Petaling telah berjaya menganjurkan satu program motivasi dan ceramah yang telah diadakan di Lorong Sri Aman pada 16hb Julai yang lalu.

Penceramah motivasi jemputan adalah Puan Azlin Hezry telah memberikan sessi motivasi yang mampu memberi semangat terutama dikalangan kamu wanita lorong tersebut.

Turut hadir dalam program tersebut ialah Sdr Halim Mohamed Redzuan Ahli Majlis PMM Zon 6. Beliau juga merupakan bekas penduduk lorong tersebut 5 tahun yang lalu.
Dalam program tersebut juga telah diraikan beberapa orang bekas penduduk yang telah menyambut hari jadi beliau pada malam tersebut. Pn Juriah merasa amat terharu atas kejutan yang diberikan kepada beliau serta mengucapkan terima kasih atas ingatan penduduk lorong tersebut kepada beliau.
Turut diraikan sebagai mengenang jasa beliau kepada masyarakat ialah Kak Sri yang merupakan penduduk terlama lorong tersebut. Beliau juga merupakan pakar urut serta Tukang mandi mayat wanita di Kampung Padang Jawa ini.

Kami diJKKK mengucapkan syabas atas kejayaan pihak lorong menganjurkan majlis tersebut dan berharap menjadi contoh kepada lorong lorong lain untuk turut menganjurkan program seperti ini Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan