PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 12 April 2011

TUISYEN RAKYAT BERMULA




Tuisyen Rakyat sessi 2011 telah bermula pada 01hb March 2011 yang lalu. Tuisyen ini adalah dikhaskan untuk pelajar pelajar yang akan menduduki Penilaian Menengah Rendah PMR dan UPSR untuk pelajar Sekolah Rendah.
Tuisyen anjuran JKKK Padang Jawa Petaling adalah diadakan secara percuma tanpa apa apa bayaran. Diharap kepada semua ibu bapa mengambil perhatian untuk mengambil kesempatan menghantar anak anak kalian ke Tuisyen ini. Seramai kira kira 40 orang murid telah mengambil bahagian dalam tuisyen yang diadakan setiap ahad ini.

Tuisyen ini kami adakan setiap minggu iaitu pada hari Ahad bermula jam 08.00 pagi dan berakhir jam 12.00 tengahari. Antara tenaga pengajar utama bagi tusiyen ini adalah para pelajar pelajar dari Fakulti matematik UITM Shah Alam. Mereka akan secara bergilir gilir mengajar anak anak ini terutamanya dalam subjek Matematik dan Sains dan BI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan