PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Isnin, 6 Ogos 2012

Ziarah bersama PAS....









PAS Cawangan Padang Jawa Petaling dengan kerjasama JKKK Padang Jawa Petaling telag mengadakan satu program Ziarah kepada masayarakat Padang Jawa ini,. Program ini diadakan pada 23hb April 2012 yang lalu dan diantara rumah rumah yang telah sempat dikunjungi adalah rumah saudara Kamarul, Rumah Tn Hj Selamat, rumah adik Yusoff dan beberapa buah rumah lagi.
Lawatan dan ziarah ke rumah saudara Kamarul dan adik Yusoff adalah susulan dari peristiwa yang berlaku kepada anak sdr Kamarul. yang telah meninggal dunia akibat musibah. Turut terlibat dalam musibah tersebut ialah adik Yusoff ynag turut diziarahi.
Pihak PAS dan JKKK mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga dan semuga roh allayarham anak sdr Kamarul dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang beriman..amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan