PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Rabu, 8 Ogos 2012

BOLING AMAL STRIKE JKKK....










JKKK Padang Jawa Petaling telah berjaya menganjurkan satu program Boling amal pada 13hb May 2012 yang lalu. program riadah ini adalah dalan tahun kedua penganjuran setelah berjaya menganjurkan program seperti ini pada tahun lalu.

Sebanyak 28 pasukan telah turut menyertai program boling ini dan antara penyertaan ialah dari CCM Fertilizer, JKKK Klang, Sekolah Agama, Kelab Sukan Vtec. dan lain lain. Pasukan dari Taman Mat Raji telah berjaya menjadi juara dalam pertandingan ini. Hadiah berupa Piala Pusingan / hamper serta wang tunai RM300 telah kepada Juara manakala tempat Kedua RM200 dan ke 3 RM300.

Pertandingan in i telah diresmikan oleh YB Yaakob Sapari DUN Kota Anggerik manakala upacara penutup dan penyampaian hadiah telah di sempurnakan oleh ahli Parlimen YB Khalid Samad.

Matlamat utama pertandingan iaiatu mengeratkan tali siratulrahim dikalangan masyarakat serta pemimpin . Di harap pertandingan seperti ini akan dapat diteruskan di masa masa akan datang Insya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan