PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Isnin, 21 Februari 2011

MASYARAKAT KAUM CINA DIRAIKAN

Masyarakat kaum cina sekitar Padang Jawa Petaling telah dirai dalam satu program ziarah Tahun Baru Cina. Program tersebut telah di adakan pada 31hb Januari 2011 yang lalu itu telah turut dihadiri oleh Ahli Majlis MBSA serta Pengerusi MPP Zon 6 Shah Alam iaitu Tuan Abdul Halim Mohd Redzuan.
Turut serta juga ialah Ketua PAS Padang Jawa Petaling Tn Hj Hisham Parman. Manakala JKKK telah diwakili oleh saudara Shanrom Sazali, Zahid, Sdr Abu Shah serta saudara Faizan.
Dalam program itu, rombongan kami telah menziarahi beberapa buah rumah serta premis perniagaan di sekitar iaitu Kedai John, serta Kedai motorsikal dan Handphone milk Kaum cina sekitar Padang Jawa Petaling. Rombongan telah juga memberi kad ujcapan Tahun Baru, serta Goodie bag sebagai buah tangan sambil mengucapkan Tahun baru kepada mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan