PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Sabtu, 20 November 2010

AIDIL FITRI JKKK BERSAMA SAMA MASJID AS SOLIHIN



Sabtu - 9hb Oktober 2010 - JKKK Padang Jawa Petaling telah turut serta dalam program sambutan Aidil Fitri peringkat Kampung Padang Jawa yang telah dianjurkan oleh Masjid As Solihin Padang Jawa.

Dalam program tersebut, sebanyak 18 Organisasi Bukan kerajaan (NGO) telah turut serta bagi menyerikan lagi majlis tersebut. Antaranya termasuklah Pasti Az zahrah, PAS, Surau Nurul Iman, UMNO, KEMAS, serta JKKK sendiri terdiri dari JKKK Petaling dan Klang.

Pelbagai juadah telah disediakan oleh pihak tersebut termasuklah nasi impit, lontong, mee sop, satay, gulai kawah serta pelbagai jenis masakan Hari raya.

Turut hadir termasuklah Tuan Nazir, Ustaz Ahmad Zaki, Imam Kamal Nasir serta seluruh barisan Masjid As Solihin.. manakala dari kalangan Wakil Rakyat termasuklah Sdr Yaakop Sapari, Puan Rodziah Ismail serta Ahli Ahli Masjlis MBSA.

Dalam program tersebut, JKKK Padang Jawa Petaling telah berjaya memenangi pertandingan Gerai Tercantik serta Barisan terbaik. Hadiah kemenangan tersebut adalah berupa sebuah hamper pelbagai barangan serta sebuah piala.

Beribu rubi masyarakat kampung telah turut hadir dalam majlis berkenaan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan