PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Rabu, 27 Oktober 2010

ZIARAH AIDIL FITRI BERSAMA PELAJAR UITM




Khamis 29/09/2010 - Pelajar Pelajar Uitm Fakulti pendidikan dengan kerjasama JKKK Padang Jawa Petaling telah mengadakan program ziarah aidil fitri pada 29 september yang lalu.

Seramai 10 orang pelajar fakulti tersebut beserta Professor fakulti tersebut, Professor Paramjit Singh telah turut serta dan telah sempat meluangkan masa ke 4 buah rumah dari golongan miskin serta ibu tunggal.

Antar rumah yang telah sempat di ziarahai adalah rumah Puan Azizah (Lorong Tebu), Puan Zah (Lorong Bali)
Puan Ina (Lorong Harry) dan Puan Tipah di Jalan Sekolah.

Dalam kunjungan tersebut juga pihak pelajar telah sempat menghulurkan sedikit bantuan sempena aidil fitri seperti Kuih muih raya, Kek, beras, dan beberapa barangan keperluan lain. Mereka juga telah beramah mesra kepada semua keluarga yang dikunjung dan akan berusaha untuk terus memberi bantuan di masa akan datang.

Kami dipihak JKKK mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian Pihak Fakulti menziarahi serta menghulurkan bantuan kepada semua yang memerlukan. Semuga usaha murni ini akan dapat diteruskan dan hanya Allah swt sahaja yang akan membalasnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan