PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 24 Disember 2009

HARI TERBUKA KESEDARAN KESIHATAN CHEMICAL COMPANY OF MALAYSIA

Chemical Company of Malaysia (CCM) telah menjemput JKKK Padang Jawa Petaling ke program anjuran mereka pada 7hb Disember yang lalu.
Menurut pegawai perhubungan awam mereka, Sdr Khairi bin Abdullah antara tujuan program ini adalah untuk memberi kefahaman mengenai fungsi Syarikat mereka.
Selama ini mereka dikenali di kalangan masyarakat Padang Jawa sebagai sebuah kilang membuat baja, sedangkan kami juga ada mengeluarkan produk produk lain terutamanya produk kesihatan dan farmasi.
Kami harap dengan adanya program ini masyarakat setempat akan dapat lebih memahami serta mengenali kami.; katanya.
Program ini turut disertai oleh Agensi agensi kerajaan, swasta serta NGO NGo.
Antara yang turu menyertai ialah Majlis bandaraya shah Alam, Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Jabatan Keselamatan Jalan Raya JKJR, serta Majlis Kanser Kebangsaan (MAKNA).
Peserta peserta digalakkan untuk membuat pemeriksaan kesihatan yang telah diberikan secara percuma oleh sebuah NGO.
Pihak JKKK berharap hubungan baik antara JKKK Padang Jawa serta CCM akan bertambah erat dari masa ke semasa dengan adanya program seperti ini dan akan dapat diteruskan dimasa masa akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan