PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Rabu, 10 Ogos 2011

PROGRAM SUMBANGAN IHYA RAMADHAN







JKKK Padang Jawa Petaling dengan kerjasama PAS Padang Jawa Petaling telah mengadakan satu program sumbangan sempena Ihya Ramadhan 1432H.
Program sumbangan ini adalah untuk memberi sedikit keringanan terutamanya kepada golongan golongan yang kurang berkemampuan serta warga warga emas, anak anak yatim, ibu ibu tunggal dan anak anak yatim yang berada sekitar Padang Jawa Petaling.

Menurut Hj Abdul Aziz, 'Kami telah menyediakan sebanyak 100 bungkus sumbangan berupa barangan keperluan seharian untuk diagih agihkan kepada mereka semua. Semuga bantuan kami yang sedikit ini dapat meringankan bebanan mereka semua dengan izin Allah...."

Turut bersama sama dalam program ini adalah AJk PAS yant turut bersama sama turun padang membantu menyerahkan sumbangan bagi memudahkan lagi gerak kerja.
Hj Hisham selaku ketua turut serta dan mengetuai  bagi pihak PAS sendiri. "Kami berdoa agar mereka semua akan diberi kemudahan oleh Allah swt dalam mengharungi hari hari yang mendatang.

Kami di JKKK turut mendoakan kesejahteraan mereka semua dan mengucapkan SALAM RAMADHAN 1432H.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan