PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 20 Disember 2012

KEJOHANAN BADMINTON KELAB KELAB PADANG JAWA






Satu lagi acara Sukan iaitu Badminton telah diadakan di Dewan padang jawa pada 13hb Oktober 2012 yang lalu. Kejohanan terbahagi kepada kategori Terbuka untuk semua dan Tertutup yang dikhaskan untuk penduduk Padang Jawa sahaja.

Menurut Pengarah Program Sdr Abu Shah hashim kejohanan anjuran JKKK Padang Jawa Klang dan Petaling serta Kelab Kelab badminton sekitar Padang Jawa ini adalah satu lagi cara dan riadah sihat serta dalam saling mengeratkan siratulrahim dikalangan penduduk,

Johan Pertandingan menerima Piala serta Hadiah Wang Tunai RM300, kedua RM200 dan ketiga RM100. Turut memeriahkan kejohanan ini adalah dengan kehadiran Ahli Majlis, Sdr Halim Redzuan, Ketua Cawangan Hj Hisham, Ketua Kampung Tn Hj Abdul Aziz dan Sdr Saian Asmari . Mereka bersama sama telah bermain satu set pertandingan badminton selaku gimik peresmian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan