PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Khamis, 6 September 2012

KULIAH BULANAN ISRAK MIKRAJ BERSAMA UST. REDUAN RAHMAT









Majlis Kuliah Bulanan serta  sambutan Israq dan Mikraj dan Kuliah Lorong tetap diteruskan dan seperti biasa kali ini diadakan di Lorong Haj Borhan Lot 634D, Padan 23hb June 2012 yang lalu.

Pihak JKKK telah menjemput Yang Berbahgia Ustaz reduan Rahmat untuk menyampaikan ceramah beliau. .
Dalam ceramah beliau telah menyentuh mengenai Israk dan Mikraj yang amat perlu dihayati oleh seluruh Masyarakat dan khususnya orang melayu. beliau menasihatkan kepada para hadirin sekelian agar bersungguh sungguh mengamalkan ajaran Islam tak kira dalam perbuatan seharian dan juga perkara perkara yang menjadi kewajiban seperti Solat 5 waktu, Zakat, Haji .

Majlis turut dihadiri oleh Ahli Majlis, Sdr Halim Redzuan dan Penghulu Mukim Bukit Raja, Tok Arzmi Mohd Atan. Majlis turut menyampaikan sedikit sumbangan kepada golongan miskin dan ibu ibu tunggal sekitar Padang Jawa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan