PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Rabu, 16 Jun 2010

AKTIVIS KEMANUSIAAN MAVI MARMARA DIRAI

Selasa -  15hb Jun 2010 - Aktivis Aktivis kemanusiaan yang menyertai Misi Kemanusiaan ke Palstine telah dirai dalam satu program yang diadakan pada hari ini. Bertempat di Tapak Gerai MBSA Padang Jawa Petaling, 2 orang aktivis tersebut telah dirai iaitu Sdr Abdul Halim Mohd Redzuan serta Tn Haji Jamaluddin Alias.

Sdr Halim Redzuan merupakan setiausaha MPP Zon 6 serta setiausaha PAS Cawangan Padang Jawa Petaling. Di Peringkat kawasan, beliau merupakan Ahli Jawatankuasa Kawsan Shah Alam Lujnah Hal Ehwal Kaum. Sesungguhnya beliau adalah merupakan sahabat yang rapat di kalangan AJK  PAS Cawangan mahupun JKKK Padang Jawa Petaling. Segala usaha penat jerih beliau berjihad adalah sesuatu yang amat baik untuk dijadikan contoh kepada para sahabat seperjuangan. Dalam penerangan ringkas beliau menceritakan bagaimana puak Yahudi laknatullah melakukan sewenang wenangnya atas diri beliau. Syukur akhirnya beliau dibebaskan

Sdr Zulkifli bin Mohd Nani selaku pengerusi MPP Zon 6 serta Pengerusi Krisis Team LifeLine for Gaza telah turut memberikan ucapan beliau dalam program tersebut. Beliau menyeru agar seluruh masyarakat turut sama sama membantu dalam usaha membantu Rakyat Palestine yang tidak berdosa ini.

Program anjuran MPP Zon 6 ini berakhir sekitar jam 11 malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan