PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Sabtu, 5 September 2009

BUBUR LAMBUK RAMADHAN












Ahad - 30hb Ogos 2009 - JKKK Padang Jawa petaling bersama sama jemaah sekitar Padang Jawa telah bersama sama menyediakan masakan Bubur Lambuk khas buat penduduk penduduk pada 30hb Ogos yang lalu.

Program yang julung julung kali di adakan oleh JKKK ini telah bermula jam 10.00 pagi dengan memasak bagi menyediakan bubur Lambur dan siap sekitar jam 2.00 ptg.

Seterusnya bubur lambuk yang telah disediakan didalam Pack telah diedarkan kepada penduduk penduduk selepas waktu Asar di Masjid As Solihin Padang Jawa.

Menurut Pengerusi JKKK, Tn Hj Abdul Aziz, tujuan utama program ini adalah untuk mengimarakkan lagi suasana ramadhan agar serta memberi derma dalam bentuk makanan kepada penduduk setempat.

Alhamdullillah, program ini mendapat sambutan baik dan bubur lambuk telah habis diedar selepas waktu asar.
"Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkkan SELAMAT BERPUASA DAN MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK. Semuga ramadhan ini dapat membentuk kita serta masyarakat menjadi insan yang baik dan sentiasa patuh kepada perintah Allah SWT."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan